HAKKIMIZDA

TARİHÇE

Filma-Cass Film Yapım & Pazarlama A.Ş. 1981 yılında, Ömer Vargı tarfından, reklam filmi yapımcılığı amacıyla kurulmuştur.

80'lerin başında Türkiye’de tek kanallı devlet televizyonu için kısıtlı teknik imkanlarla reklam filmciliği yapılırken, Filma-Cass sektörün teknolojik ve yetişmiş iş gücü ihtiyacını doğru değerlendirip, yatırımlarını gelecek odaklı yapmayı öngördü.

Filma-Cass zaman içerisinde geliştirdiği yurt dışı ortaklıklar ve Türkiye’de yaptığı temsilciliklerle sektör içerisinde lider pozisyonunu belirledi.

Filma-Cass kurulduğu yıldan itibaren yerli ve yabancı pazarlar için 2400’den fazla reklam filmi yapmıştır.

 

Bazı müşterileri:

Ace, Airbus, Ali Taran CWS, Alo, Arçelik, Ariel, Axa, Auer, Avea, BBDO, Blendax, BP, Bridgestone, Burger King, Coca-Cola, Colgate Palmolive, D’Arcy, Danone, Denizbank, Digiturk, Domestos, Duru, Elidor, Ericsson, Evyap, Euro RSCG-Wnek Gosper, Fed-Ex, Fortune Promo Seven, Grey, Havas (Klan Eoro RSCG), Jacobs, J&J, Knorr, Leo Burnett, Lowe, Manajans JWT, McCann-Erikson, McDonalds, Mobil, Nestle, Nivea, Ogilvy & Mather, Omo, Orkid, Pampers, Pamukbank, Pepsi, Publicis, Rexona, RPM, Saatchi & Saatchi, Schöller, Scotch-Brite, Siemens, Signal, TBWA, Telsim, Toyota, Turkcell, Ülker, Unilever, Volkswagen, Yapı Kredi, Young & Rubicam vb…

 

Filma-Cass’ın 1996 yılında 'Eşkiya' ile elde ettiği başarıyla Türk sinemasının kaderini değiştirmiş, yılda 10-15 film yapan sektör,  günümüzde yılda 70-80 sinema filmi yapar hale gelmiştir.

Filma-Cass, 'Eşkiya' dışında gişe rekorları kıran dokuz sinema filmi (Amerikalı, Eşkiya, O da Beni Seviyor, Herşey Çok Güzel Olacak, İnşaat, Gönül Yarası, Kabadayı, No Ofsayt, Anadolu Kartalları) yapımı daha gerçekleştirmiştir. Bu filmlerden dördünün yönetmenliğini Ömer Vargı  üstlenmiştir.

Filma-Cass birçok TV programı, TV dizisi ve TV yarışmalarına da başarıyla imza atmıştır.

 

VİZYON

1. KURUMSAL KİMLİK

- Bağımsız bünye,

- Yatırıma kendisini adaması,

- Prensiplere dayalı karar alma kültürü,

- Müşterisini anlama becerisi,

- Üst düzey ve kalitede servis verme çabası,

- Tecrübenin ve etik iş yapış biçiminin genç çalışanlara  aktarılması,

- Müşteri menfaatleri için çalışma bilinci,

- Doğru olanı yapma kültürü,

- Yetkilendirilmiş çalışanlar,

Ve sürdürülebilirlik anlayışı Filma-Cass’ın kurumsal kimliğini oluşturmaktadır.

2. YAPIM KALİTESİ

- Ulaşmış olduğumuz dünya standartlarındaki yapım olanakları,

- Yabancı yönetmen ve görüntü yönetmenleriyle oluşturduğumuz iş birlikleri,

- Yetişmiş iş gücü içinden seçilmiş en kaliteli ekip,

- Değişime olan uyum,

- Global sirketler için iş üreten yapı,

- Zaman ve zamanlama bilinci,

- Zamanlama olarak zamanın doğru kullanılma becerisi,

- Yapım kalitesini artıran faktörleri dengeli kullanabilme becerisi.

 

YAPIM FAKTÖRLERİ

İŞ: Rasyonel proje analizi ve projenin gerektirdiği  doğru bütçe ile işi değerlendirebilme kabiliyeti.

 

TEKNOLOJİ: Verimli ve düşük maliyetli (cost effective) cözümler üretebilmek adına, yapılacak işin gerektirdiği en doğru teknolojiyle doğru iş akışını kullanmak.

 

SANAT: İşin sanatsal ve estetik boyutunu yüksek ve kaliteli tutma anlayışı.

 

3. KÜRESEL VE YEREL (GLOCAL)

Filma-Cass’da küresel bir vizyonla yerel çalışma anlayışı benimsenmiştir

Global pazarda doğru odaklanma kabiliyeti üzerinde durarak, Filma-Cass bünyesindeki teknik olanakları, şirketten ayırıp, yönetim kurulu başkanlığını halen yürüttüğü, yeni yatırımlarla kurduğu iki şirkete devretti.

Böylelikle kendi  alanlarında küresel anlamda kaliteli hizmet üretme kabiliyetine sahip, local hizmet verme becerisi yüksek işbirlikci üç firma oluştu ve yabancı yapım şirketleriyle yapım işnirliklerine girdi.

 

4. YETENEKLER

SÜREKLİ EKONOMİK KALİTELİ YAPIM BECERİSİ

FİLMA-CASS’IN TEMEL YETENEĞİDİR.

 

TECRÜBE

Filma-Cass, rakipleriyle kıyaslandığında harkulade tezat oluşturan yapısı öncelikle 32 yılllık bilgi birikiminin getirdiği kurumsal hafıza, marka ve hizmet sürdürülebirliği adına bu birikimin mükemmel aktarılma biçimidir.

 

REKABET

Filma-Cass, sahip olduğu  yeteneklerden birinin, sürdürülebilir rekabet üstünlüğü olduğunun farkındadır.

 

İÇ EĞİTİM

Filma-Cass çalışanlarının, organizasyonel öğrenme ve stratejik esneklik yeteneklerine sahip olmasına özen göstermektedir.

 

MÜŞTERİ

Filma-Cass müşteri değerini bir rekabet unsuru olarak

pozitif yönde kullanma eğlimindedir. Filma-Cass gücünü kuvvetli müşterilerinden almaktadır.

 

DEĞİŞİM

Filma-Cass yeteneklerini zamana ve çevreye uyarlama üzerine çalışmaktadır . Değişim için önemli kaynaklar yakından bağlantı ve sürattir. Filma-Cass bu amaçla büyük metropol İstanbul içerisindeki ofis sayınısı ikiye çıkarmıştır.

 

COĞRAFYA

Filma-Cass, Türkiye coğrafyasının benzersiz imkanlarını temel yetenekleri arasında görmektedir.

 

MALİ YAPI

Filma-Cass, vergi borcu olmayan  transparan bir yapıya sahiptir.